ALS DE LIPSTICK EEN ESSENTIËLE AANVULLING WORDT ...
YES I AM van Cacharel is een "Eau de Parfum" voor vrouwen die is opgenomen in de familie Oriental Floral. Een parfum dat de kracht van vrouwen, zelfvertrouwen en vrouwelijkheid vandaag de dag in scène zet, ver verwijderd van de stereotypen die door de samenleving worden gekenmerkt.
Deze geur is in 2018 gelanceerd door parfumeurs Honorine Blanc en Christophe Raynaud. Met deze lancering laat de firma het meest tedere facet achterwege waar het ons aan gewend is, en presenteert het ons het beeld van de ' femme fatale ' van de 21e eeuw. Een sterke en daadkrachtige vrouw, stoutmoedig en gedurfd, verleidelijk en tegelijkertijd romantisch. Een vrouw die elke omstandigheid beheerst en haar doelen nastreeft totdat ze successen worden.
Sinds de lancering van haar eerste vrouwelijke parfum heeft de firma Cacharel de vrouwelijkheid geclaimd en ondersteund in al haar creaties, gebruikmakend van bloemige aroma's en een ontspannen karakter, maar deze keer heeft het besloten om een keerpunt te creëren en te breken met de regels, ons te laten zien het meest sexy, ondeugende en verslavende facet.
ELEGANT EN GLAMOUR . Dit is de vrouw die YES I AM beschrijft, een actueel, chique en boeiend meisje. Ze zorgt voor zichzelf van binnen en van buiten, en aarzel niet om jezelf te verwennen en jezelf te trakteren wanneer de gelegenheid zich voordoet. Omdat er bovenal hetzelfde is.
DE LIP BAR . Dit iconische silhouet wordt overgenomen door de fles van dit parfum. Een van de meest vrouwelijke symbolen die ooit heeft bestaan en zal bestaan. Het is niet verwonderlijk dat deze lippenstift een intens rode kleur heeft en de basis is gesneden op gerookt zwart glas. Een juweelfles die een verzamelaar waardig is.
OLFACTORY SILHOUETTE . De reukpiramide begint met een heerlijk akkoord met frambozen- en citrustonen, een sprankelende output die ons naar een hart leidt dat uitsluitend wordt geregeerd door bloemen, zoals gardenia, roos of jasmijn. Ten slotte is het de kern dat we de radicale verandering die de firma ons biedt, kunnen zien en ons verrassen met zoete tonen zoals vanille, karamel of zoethout.