HERINNERINGEN AAN EEN ZOETE KINDERJAREN
CH van Carolina Herrera is een “Eau de Toilette” voor vrouwen die tot de Floral Oriental-familie behoren. Het is een heel persoonlijk parfum, waarin Carolina Herrera zelf, dochter van de oprichtster van het merk, haar meest intieme jeugdherinneringen, gelukkige, leuke momenten, spelletjes met vrienden, een eerste liefde of middagen thuis op het strand vastlegt. Momenten die herboren worden uit uw geheugen en die u aan ons kunt doorgeven met deze heerlijke, gepassioneerde, zoete en gedenkwaardige creatie.
Deze geur werd in 2007 gecreëerd door parfumeurs Olivier Cresp en Rosendo Mateu. Met deze lancering willen ze een onzichtbaar, ongrijpbaar accessoire creëren, maar volledig waarneembaar door de geur, het wijste van de zintuigen. Een uniek aroma, niet te fris en niet te zoet, dat een ongelooflijke vrouwelijkheid onthult, vrolijk, sensueel en optimistisch.
Het reukspoor begint met een ongelooflijke frisheid van citrusvruchten, gecombineerd met aquatische tonen, waardoor een sfeer van welzijn en comfort ontstaat. Vervolgens onthult het hart zijn meest romantische en zoete kant, een uitstekende combinatie van witte bloemen gecombineerd met aroma's zo voortreffelijk als kaneel en praliné, waardoor een volkomen aangename halo ontstaat. Ten slotte vinden we onder de achtergrond een meer oriëntaals en verleidelijk facet, met houtachtige, amber- en patchouli-tonen.
TOPVERKOOP. Er zijn 10 jaar verstreken sinds de geboorte, en CH blijft nog steeds een van de 15 best verkochte geuren in Spanje. Een topseller die een sensatie veroorzaakte, veroorzaakte en zal blijven veroorzaken bij het meest flirterige en verfijnde vrouwelijke publiek.
NAÏF WERELD. De reclame neemt ons mee naar een sprookje, tedere dieren, dromerige landschappen en de beste haute couture-creaties van het bedrijf geven aandacht aan de reclamecampagne.
LEER EN METAAL. Dit is de fles, samengesteld uit deze twee materialen die een perfect contrast creëren tussen vakmanschap en moderniteit. Opvallend rood leer omringt de kristallijne fles, die wordt bekroond met een eenvoudige gouden metalen stop. Het vleugje onderscheid wordt gemarkeerd door een broche die om zijn nek hangt, met de initialen van de firma.